Záruční podmínky
Zaručené je společnost Gungan společnost s ručením omezeným, se sídlem ve Vratislavi, ul. Bocznej 4/310 (50-502 Vratislav), zapsaná v obchodním rejstříku Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000679280, které byl udělen REGON o nr: 367335325 oraz NIP: 8992819315 (dále jen: „Zaručené”).
Kupující - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou a která získala produkt přímo od Ručitele.
Služba – třetí strana spolupracující s Ručitelem.
1. Záruční služby jsou poskytovány výhradně v Polské republice.
2. Záruční služby poskytuje servisní středisko určené Ručitelem.
3. Pro nahlášení závady, na kterou se vztahuje záruka, je kupující povinen předložit vyplněný reklamační formulář. Formulář lze zaslat dvěma způsoby:
a) Elektronicky, zasláním e-mailu na adresu: kontakt@gazelt.pl.
b) V listinné podobě zasláním na adresu sídla společnosti: GunGan Sp. z o.o., NIP: 8992819315, ulice Boczna 4/310, 50-502 Wrocław.
4. Ručitel poskytuje Kupujícímu na nabízené Zboží záruku, která začíná běžet dnem dodání nebo vydání Zboží Kupujícímu, a to na dobu určitou:
a) 3 roky pro ocelové konstrukce.
b) 3 roky pro materiál PVC.
c) 10 let pro dostupnost náhradních dílů pro Zboží
5. Ručitel je povinen vyřídit reklamaci do 14 dnů od obdržení reklamačního formuláře v souladu s ustanovením bodu 3. Ručitel oznámí kupujícímu své rozhodnutí o přijetí nebo zamítnutí reklamace písemně nebo e-mailem na adresu uvedenou v reklamačním formuláři.
6. Závady zjištěné během záruční doby budou odstraněny Ručitelem ve lhůtě dohodnuté smluvními stranami, nejdéle však do 30 pracovních dnů ode dne převzetí výrobku k opravě servisním střediskem určeným Ručitelem.
7. Pokud oprava vyžaduje dovoz náhradních dílů ze zahraničí, doba opravy se odpovídajícím způsobem prodlouží. Záruční servis nebo servis o tom bude kupujícího informovat.
8. Ručitel si vyhrazuje právo vyžádat si od kupujícího další informace nezbytné pro vyřízení žádosti o záruku.
9. Ručitel si vyhrazuje právo jednostranně zvolit způsob odstranění vady, zejména pokud to odůvodňují technologické nebo technické důvody.
10. V případě, že se pro posouzení reklamací kupujícího ze strany ručitele v rámci záruky ukáže jako nezbytné doručit zboží do skladu nebo servisního střediska ručitele, bude kupující ručitelem vyzván, aby zboží doručil na vlastní náklady.
11. Pokud ručitel reklamaci v souvislosti se zárukou zamítne, je kupující povinen uhradit náklady na opětovné dodání zboží. Naopak v případě uznání reklamace Ručitel dodá Kupujícímu opravené nebo nové zboží na vlastní náklady. Kromě toho Ručitel po předložení příslušných dokladů Kupujícím uhradí náklady na přepravu zboží do skladu nebo servisního střediska.
12. Doporučujeme, aby kupující nezasílal zařízení garantovi nebo servisnímu středisku bez předchozího souhlasu garanta s úhradou nákladů na doručení, ke kterému může dojít v případě uznání reklamace. V případě neakceptování nákladů ze strany Garanta, nabídne dopravu v souladu s ceníkem doručení na webových stránkách gazelt.cz.
13. V případě neuznání reklamace ručitel oznámí zákazníkovi důvody zamítnutí. Dále bude informovat o možnosti osobního odběru nebo poskytne náklady na doručení reklamovaného zboží.
14. Ručitel nabízí 30denní bezplatnou lhůtu pro uskladnění zboží, které je předmětem neuznané reklamace. Pokud si kupující po uplynutí této lhůty zboží nevyzvedne, bude Ručitel účtovat poplatky za uskladnění. Podrobnosti o výši poplatku a pravidla pro jeho účtování budou Kupujícímu sděleny prostřednictvím údajů uvedených v záručním formuláři.
15. Části zboží, které nebyly opraveny nebo byly nahrazeny bezvadným zbožím, se stávají majetkem Ručitele.
16. Pokud poskytovatel záruky při plnění svých povinností dodal kupujícímu nové zboží bez vad nebo provedl podstatné opravy zboží, na které se vztahuje záruka, běží záruční doba znovu od okamžiku dodání zboží bez vad nebo vrácení opraveného zboží. Pokud prodávající vyměnil pouze část zboží, běží výše uvedená lhůta znovu podle vyměněné části.
17. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu trvání reklamace a opravy zboží Ručitelem. Kupující je povinen potvrdit termín opravy a její provedení e-mailem nebo v listinné podobě do 3 pracovních dnů ode dne osobního odběru nebo doručení předmětu reklamace na adresu uvedenou Kupujícím. Nevznesení námitek ze strany Kupujícího do 3 pracovních dnů od doručení Zboží se považuje za potvrzení správnosti provedené opravy.
18. Záruka platí pouze v případě, že příčinou je konstrukční nebo výrobní vada.
19. Záruka se nevztahuje na:
a) Škody vzniklé v důsledku nedodržení pokynů a doporučení obsažených v Podmínkách použití, které jsou k dispozici v příručce, za jejichž provedení odpovídá zákazník a které by měl provádět na vlastní náklady v rámci běžné údržby.
b) Škody způsobené nesprávnou instalací zboží nebo jeho použitím v rozporu s určením nebo pokyny výrobce.
c) poškození způsobené nesprávným skladováním/přepravou ze strany kupujícího.
d) poškození vyplývající z běžného opotřebení, používání a poškození, která nemají podstatný vliv na hodnotu nebo funkci zboží.
e) Poškození v důsledku poškrábání, děr, změny barvy způsobené kontaktem s podkladem.
f) Mechanické poškození nebo deformace způsobené nedostatečnou ochranou výrobku před přetížením v důsledku nárazového větru, silného sněžení a podobných jevů.
20. Záruka se vztahuje pouze na ty, kteří si výrobek zakoupili přímo od ručitele. Záruka se nevztahuje na následné kupující výrobku.
21. Neneseme odpovědnost za zásilky, které byly na žádost zákazníka odeslány jinou kurýrní společností, než se kterou máme uzavřenou smlouvu.
22. Komponenty opláštění se mohou lišit barevným odstínem.
23. Poškození vzniklé při doručování zboží je třeba neprodleně nahlásit osobě, která zásilku doručuje, a kontaktovat prodávajícího. Pro posouzení reklamace týkající se poškození zásilky během přepravy musí být sepsán „protokol o škodě“ za přítomnosti zaměstnance společnosti, která zásilku doručuje.
24. Pokud obdržíte poškozenou zásilku, je třeba v souladu se zákonem ze dne 15. listopadu 1984 o přepravním právu (Sbírka zákonů z roku 2012, položka 1173 a 1529) co nejdříve, nejpozději však do 7 dnů ode dne převzetí zásilky, podat písemnou stížnost na kurýrní společnost. Za tímto účelem je nutné vyzvat kurýra k sepsání zápisu o poškození, který nám následně zašlete v originálním znění. Po překročení této lhůty zákazník ztrácí nárok na reklamaci poškozeného zboží.
25. Poskytnutá záruka nebrání uplatnění nároků ze záruky za neshodu zboží,
26. Prodávající si vyhrazuje právo na změny ustanovení této záruky, přičemž případné změny nelze uplatnit se zpětnou platností.
27. V rozsahu neupraveném se použijí příslušná ustanovení občanského zákoníku o záruce za jakost při prodeji.